Факультет іноземної філології
і факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка

Українського державного університету імені Михайла Драгоманова

надають освітні послуги з навчання здобувачів третього рівня вищої освіти

за освітньо-науковою програмою «Філологія».


Мета освітньої програми:

підготовка висококваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця з філології, адаптованого до ринкових і демократичних перетворень, здатного жити й творити в інформаційному суспільстві, глобальному світовому середовищі, зокрема проводити системні, комплексні (у т.ч. міждисциплінарні), новаторські філологічні дослідження із використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та застосуванням високого рівня професійних знань, компетентностей, фундаментальних навичок наукової та дослідницької роботи (у таких предметних галузях, як: українська мова, світова література і теорія літератури, порівняльно-історичне і типологічне мовознавство, структурна, прикладна і зіставна лінгвістика) для самостійної реалізації науково-дослідницької, науково-педагогічної, науково-практичної та організаційної діяльності; формулювати робочі лінгвістичні та літературознавчі гіпотези на основі здобутого знання теоретичних концепцій філологічної думки; оволодівати новітніми методами філологічного аналізу тексту та його інтерпретації, методологією наукової та педагогічної діяльності; узгоджувати та поєднувати навчальну діяльність з науковою в освітніх закладах різних рівнів та науково-викладацькою діяльністю у ЗВО, задля розбудови освіченого, доброчесного, інклюзивного та інноваційного суспільства, у якому наука є складовою його духовного життя, сталого розвитку та економічного зростання держави на тлі гармонійного поєднання знань, компетентностей і цінностей.


Основний фокус освітньої програми:

підготовка мотивованого до саморозвитку і вдосконалення філолога-дослідника (навчання протягом життя), здатного творити і протистояти викликам як в академічній українськомовній спільності, так і глобальному освітньо-науковому середовищі, через формування професійних знань, компетентностей, фундаментальних навичок науково-дослідницької роботи в галузі філології.


Особливості програми
:

програма містить освітній та науковий складники на тлі академічно-прикладної спрямованості.

Освітній складник програми зорієнтований на набуття здобувачами глибинних знань зі спеціальності, оволодіння загальнонауковими компетентностями, представлення результатів власних досліджень в усній і письмовій формах українською та іноземною мовами.

Науковий складник програми базується на авторських напрацюваннях наукових керівників. Програма передбачає застосування новітніх підходів у вивченні фактологічного матеріалу.

Академічно-прикладна спрямованість програми виявляється у можливості формування здобувачами індивідуальної освітньої траєкторії і реалізації наукового дослідження у своїй практичній частині за такими предметними галузями, як: українська мова, світова література і теорія літератури, порівняльно-історичне і типологічне мовознавство, структурна, прикладна і зіставна лінгвістика, побудувавши свій власний корпус текстів на базі Центра колективного користування науковим обладнанням «Цифрові технології в гуманітаристиці» з подальшою верифікацією отриманих результатів із застосуванням корпусобазового підходу.

 

 

Faculty of Foreign Philology and
Andriia Malyshka Faculty of Ukrainian Philology and Literary Creativity
of the Mykhailo Dragomanov State University of Ukraine
provide educational services for the third level of higher education
within the educational and scientific programme ‘Philology’


The purpose of the educational programme:
to train a highly qualified, competitive specialist in philology, adapted to market and democratic transformations, able to live and create in the information society, the global world environment, in particular to conduct systematic, comprehensive (including interdisciplinary), innovative philological research using modern information and communication technologies and applying a high level of professional knowledge, competencies, fundamental skills of scientific and research work (in such subject areas as: Ukrainian language, world literature and literary theory, comparative and historical and typological linguistics, structural, applied and contrastive language studies) for independent implementation of research, scientific and pedagogical, scientific and practical and organisational activities; to formulate valid linguistic and literary hypotheses based on the acquired knowledge of theoretical concepts of philological thought; to master the latest methods of philological analysis of the text and its interpretation, as well as methodology of scientific and pedagogical activities.


The main focus of the educational programme:
to train a philologist-researcher motivated for self-development and improvement (lifelong learning), capable of creating and confronting challenges both in the academic Ukrainian-speaking community and the global educational and scientific environment, through the formation of professional knowledge, competencies, fundamental skills of research work in the field of philology.


Programme features:
The programme includes educational and scientific components with an academic and applied focus.
The educational component of the programme is focused on the acquisition of in-depth knowledge in the speciality, mastering general scientific competencies, presenting the results of their own research in oral and written forms in Ukrainian and foreign languages.
The scientific component of the programme is based on the personal supervisor’s developments. The programme involves the application of the latest approaches to the study of factual material.
The academic and applied orientation of the programme is manifested in the possibility for applicants to form an individual educational trajectory and implement scientific research in their practical part in such subject areas as: Ukrainian language, world literature and literature theory, comparative and historical and typological linguistics, structural, applied and contrastive language studies, building their own corpus of texts based on the digital technologies of Center for the collective use of scientific equipment “Digital Technologies in the Humanities” (CCUSE “DTH”).