У
Д
У
Факультет іноземної філології
Заключна зустріч кіноклубу "Війна у кадрі"
17 червня відбулася остання в цьому навчальному році онлайн-зустріч кіноклубу кафедри світової літератури та теорії літератури, присвячена фільму Ж.-П. Мельвіля «Мовчання моря» за однойменною повістю Веркора. У насиченій та змістовній розмові розглянули як широкий контекст концепту «мовчання» в літературі, так і його актуальні смисли, реалізовані в повісті та у фільмі. Трагедійні смисли мовчання у фільмі було проаналізовано крізь систему тих візуальних мотивів і знаків (книга, руки, вогонь, музика), які у фільмі стають «мовою» героїв.
Ми щиро дякуємо тим, хто протягом семи тижнів підтримував своєю участю цей майданчик для спілкування у важкий час війни, і сподіваємось, що у новому навчальному році відновимо наші кіно-зустрічі вже під мирним небом.
День відкритих дверей на факультеті
Досі не можеш визначитися де навчатися? Майбутній студенте, ми тебе шукаємо!
Наш факультет іноземної філології запрошує абітурієнтів та їхніх батьків на День відкритих дверей. Він відбудеться 21 червня о 14:00 у форматі зустрічі у Google Meet. Посилання на зустріч:https://meet.google.com/qaa-qiad-snw
Там зможеш дізнатися більше про факультет. Готуй запитання та не соромся їх задавати.
Чекаємо тебе з нетерпінням !
Чергова зустріч кіноклубу "Війна у кадрі"
10 червня відбулася чергова зустріч в онлайн-кіноклубі кафедри світової літератури та теорії літератури «Війна у кадрі», присвячена легендарному фільму Роберто Росселіні «Рим – відкрите місто». Обговорили, як із бажання достовірно зафіксувати понівечене війною життя Італії 1940-х років виникла одна з найпотужніших течій світового кінематографу – неореалізм; як реальні історії прототипів героїв стрічки та реальний досвід участі в італійському Спротиві багатьох членів знімальної групи дозволив створити гранично достовірну й емоційно напружену атмосферу фільму. Обговорили назву та всі її смисли, які розкриваються через сюжетні обставини і образи фільму. Простежили також, як крізь майже документально достовірну реальність «Риму – відкритого міста» проступає й другий план – сакральний, алюзивно обернений до євангельських подій і постатей. Не забули й про виконавців головних ролей – на той момент комедійних акторів Анну Маньяні і Альдо Фабріці – і поміркували над комізмом як засобом «олюднення» трагедійних героїв і над тим, як комічний й релігійний компоненти виводять фільм на францисканський контекст «наслідування Христу» і «усміхненого», людяного християнства. Втім, жіночий рід італійської назви Риму (Roma) спонукав і до осмислення лінії «матері-вовчиці» у фільмі та образів її дітей.
Наступна зустріч відбудеться 17 червня о 19.00 за посиланням::https://meet.google.com/cee-vdhs-fvo і буде присвячена фільму Жана-П’єра Мельвіля «Мовчання моря». Запрошуємо всіх бажаючих!
Інформаційний телеграм-канал:https://t.me/wartimecinema