https://fif.udu.edu.ua/
У
Д
У
Факультет іноземної філології
  • Факультет
    • ГоловнаГоловна
    • ІсторіяІсторія
    • Положення про факультетПоложення про факультет
    • Програма розвиткуПрограма розвитку
    • КерівництвоКерівництво
    • СтруктураСтруктура
    • Вчена радаВчена рада
    • КонтактиКонтакти
  • Наука
    • КонференціїКонференції
    • КалендарКалендар
    • ЧасописЧасопис
    • Актуальні пропозиціїАктуальні пропозиції
    • Корисна інформаціяКорисна інформація
  • Освіта
    • Спеціальності Спеціальності
    • Освітньо-професійні програми Освітньо-професійні програми
  • Центри
    • Центр мовної підготовки та сертифікаціїЦентр мовної підготовки та сертифікації
    • Центр "Цифрові технології в гуманітаристиці"Центр "Цифрові технології в гуманітаристиці"
  • Ресурси
    • Електронний журналЕлектронний журнал
    • Електронний розкладЕлектронний розклад
    • Дистанційне навчанняДистанційне навчання
    • НаказиНакази
    • ПоложенняПоложення
    • ІнструкціїІнструкції
    • Важлива інформаціяВажлива інформація
    • Пропозиції з працевлаштуванняПропозиції з працевлаштування
  • Абітурієнтам
    • Головна
    • Освітньо-професійні програми
    • Освітні компоненти
    • Правила вступу
    • Програми вступних випробувань
    • День відкритих дверей
  • Студентам
    • Головна
    • Освітньо-професійні програми
    • Вибіркові дисципліни
  • Аспірантам
    • Головна
    • Освітньо-наукова програма
    • Силабуси
    • Практика
    • Вибіркові дисципліни
    • Вступ
    • Освітній процес
    • Науково-педагогічні працівники
    • Опитування
    • Новини
    • Оголошення
    • Нормативна база
    • Безпека життєдіяльності
    • Інклюзія
    • Психологічна підтримка
    • Акредитація
    • Контакти
  • Стейкголдерам
    • Комітет роботодавців
    • Опитування
  • Факультет
    • ГоловнаГоловна
    • ІсторіяІсторія
    • Положення про факультетПоложення про факультет
    • Програма розвиткуПрограма розвитку
    • КерівництвоКерівництво
    • СтруктураСтруктура
    • Вчена радаВчена рада
    • КонтактиКонтакти
  • Наука
    • КонференціїКонференції
    • КалендарКалендар
    • ЧасописЧасопис
    • Актуальні пропозиціїАктуальні пропозиції
    • Корисна інформаціяКорисна інформація
  • Освіта
    • Спеціальності Спеціальності
    • Освітньо-професійні програми Освітньо-професійні програми
  • Центри
    • Центр мовної підготовки та сертифікаціїЦентр мовної підготовки та сертифікації
    • Центр "Цифрові технології в гуманітаристиці"Центр "Цифрові технології в гуманітаристиці"
  • Ресурси
    • Електронний журналЕлектронний журнал
    • Електронний розкладЕлектронний розклад
    • Дистанційне навчанняДистанційне навчання
    • НаказиНакази
    • ПоложенняПоложення
    • ІнструкціїІнструкції
    • Важлива інформаціяВажлива інформація
    • Пропозиції з працевлаштуванняПропозиції з працевлаштування

ЛІТЕРАТУРНИЙ ДИСКУСІЙНИЙ КЛУБ: «35 КІЛО НАДІЇ» АННИ ГАВАЛЬДА

7 грудня 2020 року об 11.00 у рамках культурно-освітнього проекту кафедри світової літератури та теорії літератури «ART-ПОРТАЛ» відбулось засідання Літературного дискусійного клубу під керівництвом д.філол. н., проф. Олени Сергіївни Анненкової, в якому взяли участь студенти 1 та 2 курсу факультету іноземної філології НПУ імені М. П. Драгоманова – і разом нас було 85! Нові часи – нові можливості! Шкода лише, що далеко не всі змогли висловитися, однак і це не зарахуємо до вад онлайн-формату, адже головне, що всі ми були слухачами і свідками емоційної, зацікавленої і щирої розмови.Фото_Дисклуб_7_грудня_2020.jpg

Студенти жваво та активно обговорили чудовий твір Анни Гавальда «35 кіло надії», підготовили презентацію, що ознайомила всіх учасників засідання з біографією сучасної французької письменниці, і підняли та проаналізували низку важливих і актуальних для кожного проблем: стосунки батьків і дітей, дитина і навчання в школі, труднощі процесу дорослішання і становлення особистості. Студенти дуже емоційно сприйняли цей твір, відмітили його злободенність, важливість і суголосність зі своїм життям. Всі ми поміркували про те, що таке щастя, як важливо знайти своє призначення у житті і відшукати в собі внутрішні сили йти своїм шляхом. Ми переконані, що твір Анни Гавальда запалив у наших серцях промінчики добра і надії і зігрів кожного своїм теплом і світлом!

 

 

Наведемо лише деякі з висловлених студентами думок:

«Цей твір може доторкнутися до душі кожного!»

«Я отримала велику мотивацію сьогодні і дуже рада, що прочитала цей твір!»

«Тепер я змогла поставити себе на місце свого молодшого брата і зрозуміти його!»

«Хотілося б, щоб кожна людина відчувала, що в її житті є люди, які завжди її підтримують і допоможуть!»

Щиро дякуємо всім, хто взяв участь в засіданні клубу, всім, хто приєднався, і бажаємо зберегти добрий настрій надовго.

Всім нам 35 кіло надії в прийдешньому році!

До наступних зустрічей!

X Міжнародна студентсько-практична наукова конференція «Мовний і навчальний простір у країнах світу».

          На факультеті іноземної філології 26 листопада 2020 року в режимі он-лайн на платформі google meet відбулася x міжнародна студентсько-практична наукова конференція «мовний і навчальний простір у країнах світу».   

               unnamed_6.jpg

У конференції цього року приймали участь практикуючі вчителі, викладачі та студенти із країн Німеччини, Польщі, Норвегії. Цікаві доклади були представлені на пленарному засіданні представниками з країн ЄС : Frau Olga Yarovyy «Die Rolle des Lehrers als professionelle Person in der Leitung eines Fremdsprachenkurses an der Deutschen Grundschule», (Fremdsprachlehrerin) Förder  Kinder- und Jugendbildungszentrum „Alle zusammen“ e.V. Frankfurt am Main (Франкфурт на Майні, Німеччина), Моргулець Вікторія Олегівна «The teaching methodology for international students at the Norwegian university», Університет Південно-Східної Норвегії (University of South-Eastern Norway, Універстет Норвегії), Pavlo Zakrajavsky.  Ukraine, Europenian integration of high-education: round-trip game, who wins. Akademia Leona Kozminski, Poland (Польща).

 

unnamed_7.jpg                                                      unnamed_8.jpg

 

Нашу країну представляли студенти та викладачі наступних вищих навчальних закладів: Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського».

 

      unnamed.jpg             unnamed_2.jpg               unnamed_1.jpg                                                                    

              Робота секцій міжнародної конференції відбувалася за наступними напрямами:

  • сучасні методи і технології викладання іноземних мов і світової літератури у середніх загальноосвітніх закладах та у вищій школі
  • динаміка та експресія в лексико-семантичній системі англійської мови
  • актуальні аспекти дослідження романо-германських мов
  • фонетичні та фонологічні питання вивчення іноземних мов
  • функціонування мови і літератури у навчальному просторі
  • актуальні проблеми славістики
  • лексико-граматичні особливості художнього перекладного тексту: корпусне дослідження
  • актуальні проблеми художнього перекладу: корпусний підхід

За матеріалами міжнародної студентської конференції буде друкуватися однойменний десятий ювілейний збірних наукових статей «Мовний і навчальний простур у країнах світу».

Звіт про Третю Міжнародну наукову конференцію на тему: «Актуальні проблеми романо-германської філології у контексті антропоцентричної парадигми»

photo_2020-11-28_11-57-19.jpg      photo_2020-11-28_11-57-35.jpg

 

20 листопада на факультеті іноземної філології НПУ імені М.П. Драгоманова відбулася Третя Міжнародна наукова конференція «Актуальні проблеми романо-германської філології у контексті антропоцентричної парадигми» (в онлайн форматі), яка була організована та проведена кафедрою англійської філології та кафедрою романо-германської філології. Конференція, яка зібрала близька 60 фахівців з Італії, Китаю та України, стала місцем зустрічі шанованих і молодих науковців та плідним майданчиком для обміну ідеями та ознайомлення з науковими дослідженнями в області германістики та романістики.

 

                photo_2020-11-28_11-57-45.jpg

 

Учасників конференції привітали проректор з наукової роботи Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор фізико-математичних наук, професор Торбін Григорій Мирославович та декан факультету іноземної філології Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор філологічних наук, професор Зернецька Алла Анатоліївна.

photo_2020-11-28_11-57-57.jpg

           Першою на пленарному засіданні заслухали доповідь професора Сільвано Марселья, президента Європейської асоціації  вчителів (AEDE), що базується у Брюсселі. Фахівець з реформування вищої та середньої освіти в Італії, член декількох робочих комісій при Раді Європи у  Страсбурзі, професор Марселья виступив з доповіддю на тему “Multilinguismo e plurilinguismo: impegno dell’Unione Europea e del Consiglio d’Europa”, в якій наголосив про необхідність збереження багатомовної і полікультурної Європи, підкреслив вирішальну роль освіти в цьому процесі та важливість вивчення декількох іноземних мов під час набуття знань у середній і вищій школах. Читай звіт мовою оригіналу за посиланням :

               https://cutt.ly/whhrduV 

                                           photo_2020-11-28_11-58-03.jpg

На пленарному засіданні виступили знані українські вчені, що визначають рух і поступ філологічних студій в Україні за спеціальністю 10.02.04 - германські мови та які є засновниками домінуючих наукових лінгвістичних парадигм. Заслухали доповідь доктора філологічних наук, професора Воробйової Ольги Петрівни, засновниці наукової школи когнітивної поетики в Україні, яка запровадила один з провідних напрямів в сучасному українському мовознавстві – лінгвістику тексту. Професор Воробйова поділилася своїми напрацюваннями щодо інтертекстуальності у контексті парадигмальних зміщень. Автор методики концептуального аналізу «Семантика лінгвальних мереж», доктор філологічних наук, професор Жаботинська Світлана Анатоліївна, яка започаткувала в Україні когнітивні студії, доповіла про результати аналізу онтологічної типології концептів у сучасному медіа-наративі (на прикладі Ковід-19). Доктор філологічних наук, професор Буніятова Ізабелла Рафаїлівна, якій належить заслуга розбудови наукової школи історичних філологічних студій в Україні та впровадження в український академічний простір лінгвістичної парадигми генеративного синтаксису, доповіла учасникам конференції про сучасний підхід до вивчення явища множинного заперечення в історії англійської мови. На пленарному засіданні також виступили доктор філологічних наук, професор Науменко Наталія Валентинівна і фахівець з міжкультурної  комунікації та концептуальної метафори, доктор філософії Віталій Віталійович Приступа (Пекінський Університет іноземних досліджень), чия доповідь про особливості іронічної фреймізації повідомлення викликала жваву дискусію у віртуальній конференційній залі.

У другій половині дня відбулися секційні засідання за такими тематичними напрямами конференції:

1) Лінгвокультурологічні дослідження: концептологія, метафорологія, пареміологія, лакунізація, крос-культурні розвідки, мовні картини світу, інтертекстуальність;

2) Соціолінгвістика: лінгвістична гендерологія, лінгвоперсоналогія (мовна особистість), білінгвізм, соціальна стратифікація мови;

3) Слово, речення, текст у синхронії і діахронії;

4) Прикладна лінгвістика: комп’ютерна лінгвістика, корпусна лінгвістика, комп’ютерна лексикографія, термінознавство та термінографія, прикладні аспекти квантитативної лінгвістики, моделювання спілкування, медіа лінгвістика;

5) Семіотика: лінгвопрагматика, функцій на лінгвістика

6) Дискурс-аналіз та лінгвістичний аналіз тексту.

У роботі секційних засідань прийняли участь як науковці факультету іноземної філології та факультету природничо-географічної освіти НПУ імені М.П. Драгоманова, так і численні представники інших вищих навчальних закладів України.

На офіційному сайті Європейської асоціації педагогів (AEDE) професор Сільвано Марселья проінформував європейських колег про нашу конференцію і зазначив, що як тема конференції, так  і проблеми, які обговорювалася під час доповідей і дискусій, є важливими для розуміння сучасних тенденцій в науці та освіті.

З нетерпінням чекатимемо на продовження розпочатих дискусій за два роки на Четвертій Міжнародній конференції «Актуальні проблеми романо-германської філології у контексті антропоцентричної парадигми».

  • Початок
  • Попередня
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • Наступна
  • Кінець
Сторінка 77 із 103

© Український державний університет імені Михайла Драгоманова :: Факультет іноземної філології
2007-2025
Повернутися вгору